Jadłospis przedszkola

Do Państwa dyspozycji oddajemy całotygodniowy jadłospis przedszkola, w którym wyróżniamy wszystkie posiłki oraz zawarte w nich alergeny.

Poniedziałek

24 czerwiec

śniadanie 

  1. Chleb zwykły,52,5g
  2. Masło ekstra,3g
  3. Szynka wiejska, 25g
  4. Pomidor, 15g
  5. Kawa inka na mleku 2% z cukrem, 200g, składniki: mleko spożywcze 2% tłuszczu96%, cukier 2%, kawa INKA2%

 

II śniadanie

 

  1. Serek homogenizowany owocowy, 150g

 

obiad

 

  1. Zupa pomidorowa tradycyjna, 160g, składniki: kura tuszka 22%, marchew 22%, koncentrat 30% pomidorowy 17%, pietruszka korzeń 11%, seler korzeniowy9%, śmietana 18% tłuszczu6%, mleko spożywcze 2% tłuszczu6%, por 5%, cebula 2%, pietruszka liście, pieprz czarny mielony
  2. Makaron czterojajeczny, 13g
  3. Potrawka z kurczaka, 80g, składniki: kurczak tuszka 66%, marchew 11%, groszek zielony konserwowy bez zalewy 9%, pietruszka korzeń 5%, por 2%, seler korzeniowy2%, olej rzepakowy uniwersalny 2%, mąka pszenna typ 5002%, pieprz czarny mielony
  4. Ryż biały, 35g
  5. Fasola szparagowa gotowana masłem, 60g, składniki: fasola szparagowa 93%, masło ekstra7%
  6. Kompot z owoców mieszanych, 200g, składniki: woda 89%, mieszanka kompotowa mrożona 11%
  7. Cukier, 2,5g

 

podwieczorek

  1. Owoc, 90g

Wtorek

25 czerwiec

I śniadanie

 

  1. Chleb pszenny,35g
  2. Chleb graham,17,5g
  3. Masło ekstra, 3g
  4. Ser żółty gouda, 20g
  5. Szynka delikatesowa z kurczaka, 15g
  6. Kakao naturalne na mleku 2% z cukrem, 200g, składniki: mleko spożywcze 2% tłuszczu96%, kakao naturalne o obniżowej zaw. tłuszczu 2%, cukier 2%
  7. Ogórek, 15g

 

II śniadanie

 

  1. Koktajl truskawkowy na kefirze, 150g, składniki: kefir 2% tłuszczu65%, truskawki 33%, cukier 2%, cukier z prawdziwą wanilią
  2. Chrupki kukurydziane, 25g

 

obiad

 

  1. Zupa kalafiorowa z ryżem, 200g, składniki: kalafior 32%, marchew 14%, porcja rosołowa z kurczaka 14%, ryż biały 11%, pietruszka korzeń 7%, seler korzeniowy7%, por 7%, mleko spożywcze 2% tłuszczu4%, śmietana 18% tłuszczu4%
  2. Pierogi z serem twarogowym, 160g, składniki: ser twarogowy tłusty53%, mąka pszenna typ 50026%, cukier 9%, olej rzepakowy uniwersalny 6%, żółtka jaja kurzego4%, jaja kurze całe2%
  3. Kompot rabarbarowy, 200g, składniki: woda 91%, rabarbar 9%
  4. Cukier, 2,5g

 

podwieczorek

 

  1. Biszkopt z owocami, 50g, składniki: mąka pszenna typ 50036%, jaja kurze całe25%, cukier 25%, owoc 12%, skrobia ziemniaczana 2%

 

Środa

26 czerwiec

I śniadanie

 

  1. Makaron na mleku 2%, 200g, składniki: mleko spożywcze 2% tłuszczu90%, makaron bezjajeczny10%
  2. Chleb graham, 35g
  3. Masło ekstra,3g
  4. Pasztet drobiowy, 15g
  5. Papryka czerwona, 15g
  6. Herbata czarna bez cukru, 200g, składniki: woda 100%, herbata czarna w torebkach
  7. Cukier, 2,5g

 

II śniadanie

 

  1. Chleb pszenny,30g
  2. Dżem owocowy 100%, 10g

 

obiad

 

  1. Zupa cebulowa, 185g, składniki: woda 50%, cebula 30%, śmietana 18% tłuszczu10%, bułka tarta5%, masło ekstra4%, mąka pszenna typ 5002%, pietruszka liście 1%
  2. Grzanki pszenne, 15g
  3. Kasza gryczana, 35g
  4. Bogracz warzywny
  5. Kompot truskawkowy, 200g, składniki: woda 91%, truskawki mrożone 9%
  6. Cukier, 2,5g

 

podwieczorek

 

  1. Napój mleczny owocowy,150g

 

Czwartek

27 czerwiec

I śniadanie

 

  1. Chleb 7 ziaren, 35g
  2. Chleb pszenny, 17,5g
  3. Masło ekstra, 3g
  4. Pasta z makreli z ogórkiem kwaszonym, 30g, składniki: makrela wędzona70%, ogórek kwaszony 23%, cebula 5%, szczypiorek 2%
  5. Mleko spożywcze 2% tłuszczu, 200g
  6. Cukier, 2,5g
  7. Ogórek, 10g

 

II śniadanie

 

  1. Owoc, 90g

 

obiad

 

  1. Zupa wielowarzywna, 200g, składniki: ziemniaki 22%, kapusta biała 17%, porcja rosołowa z kurczaka 11%, wieprzowina łopatka 11%, marchew 11%, por 6%, seler korzeniowy6%, pietruszka korzeń 6%, śmietana 18% tłuszczu4%, mleko spożywcze 2% tłuszczu4%, czosnek 1%, pieprz czarny mielony, ziele angielskie mielone
  2. Ziemniaki puree z olejem, 100, składniki: ziemniaki 94%, mleko spożywcze 2% tłuszczu5%, olej rzepakowy uniwersalny 1%
  3. Mizeria z jogurtem, 60g, składniki: ogórek 85%, jogurt naturalny 2% tłuszczu15%
  4. Nugetsy z piersi kurczaka, 70g, składniki: mięso z piersi kurczaka bez skóry 68%, olej rzepakowy uniwersalny 12%, bułka tarta 9%,jaja kurze całe 6%, mąka pszenna typ 5005%
  5. Kompot wiśniowy, 200g, składniki: woda 91%, wiśnie mrożone bez pestek 9%
  6. Cukier, 2,5g

 

podwieczorek

 

  1. Drożdżówka z owocami,60g

 

 

Piątek

28 czerwiec

I śniadanie

 

  1. Zacierka na mleku 2%, 200g, składniki: mleko spożywcze 2% tłuszczu90%, zacierka jajeczna10%
  2. Chleb wieloziarnisty,35g
  3. Chleb zwykły,17,5g
  4. Masło ekstra, 3g
  5. Pasta jajeczno-serowa, 30g, składniki: jaja kurze całe52%, rzodkiewka 21%, ser żółty gouda10%, jogurt naturalny 2% tłuszczu4%, musztarda4%, majonez4%, koper ogrodowy 2%, szczypiorek 2%, pieprz czarny mielony, papryka czerwona mielona słodka
  6. Szczypiorek, 1g
  7. Herbata czarna bez cukru, 200g, składniki: woda 100%, herbata czarna w torebkach
  8. Cukier, 2,5g

 

II śniadanie

 

  1. Marchew, 60g

 

obiad

 

  1. Zupa ogórkowa na przecierze ogórkowym z ryżem i mięsem, 200g, składniki: przecier ogórkowy 20%, mięso gulaszowe z indyka 16%, ryż biały 11%, pietruszka korzeń 11%, seler korzeniowy11%, marchew 11%, masło ekstra 5%, śmietana 18% tłuszczu 5%, mąka pszenna typ 5005%, cebula 5%
  2. Makaron z białym serem i cynamonem
  3. Kompot z porzeczki czerwonej, 200g, składniki: woda 91%, porzeczki czerwone 9%
  4. Cukier, 2,5g

 

podwieczorek

 

  1. Owoc, 90g